imorse när jag slog igång tv,n så var alla kanaler borta. Fatta inget så jag ringde Peter på jobbet och han sa att jag skulle starta om boxern. gjorde det men inte funkade för det.. Ringde till Felia och vänta i kö, du har plats nummer 88 beräknad väntetid 27 minuter ohh vad lagom kul det lät då.. Mio var inte heller direkt road av att ha mig i telefon.. När jag väl kom fram så hade jag ju kommit till fel support. Men vad F*n då skulle dom koppla mig vidare och min väntetid blev då ytterligare 14 minuter. När jag väl kom fram och fick berätta så sa dom att vi sagt upp vårat nuvarande paket.. What?? Fatta ännu mindre nu, sa åt dom att vi ringt och sagt vi ville gå ner ett paket till lagom istället för att ha paket stort. Onödigt då vi inte tittar på så mkt kanaler.. Hennes försvar var att då måste dom ha missuppfattat och så slog dom igång det igen. Jaja ingen skada skedd men tycker att det är ofta det är krongel med Felia då det inte var längesen vi hade problem med hemtelefonen, alltså när jag ringde och sa att vi ville byta kanalpaketet då fatta hon det som att vi vi ville säga upp telen också så då var vi utan hemtelefon i 3 dagar. Fattar inte hur man kan missförstå hela tiden antingen är jag helt usel på att förklara eller så lyssnar dom med dövörat. Något av det iaf..
Skulle vilja ha ett abonnemang hos nån annan. men jag tycker att det är så bra med bredbandstele då allt ingår (hemtelefon, tv och Internet) för ett pris.
Det går inte att koppla in från någon annan operatör där vi bor :/ synd.
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar